14 07 2023 1693795 شناسه:
image
اخبار مراکز

بازدید سه ساعته‌ی مدیر حوزه‌های علمیه استان تهران از حوزه امام حسن عسکری(ع) و مرکز تخصصی اسرای تهران

حجت الاسلام و المسلمین رحیمی صادق، مدیر حوزه‌های علمیه استان تهران، ضمن دیدار با حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدباقر نائیجی، مدیر حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) هروی و مرکز تخصصی اسرای تهران، بازدیدی سه ساعته از این مجموعه‌ی حوزوی داشتند و از نزدیک در جریان فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی قرار گرفتند.


ظهر چهارشنبه 20اردیبهشت 1402، حجت الاسلام و المسلمین رحیمی صادق، مدیر حوزه‌های علمیه استان تهران، ضمن دیدار با حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدباقر نائیجی، مدیر حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) هروی و مرکز تخصصی اسرای تهران، بازدیدی سه ساعته از این مجموعه‌ی حوزوی داشتند و از نزدیک در جریان فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی قرار گرفتند و با تقدیر از اقدامات انجام شده در دوره مدیریت جدید، برای بهبود امور پژوهشی و آموزشی و پیشبرد کارها و حل مشکلات، راهکارهایی را بیان کردند.

 

در این بازدید، حجت الاسلام عاشوری(معاونت آموزش) و حجت الاسلام مذهب جعفری(معاونت منابع انسانی و پشتیبانی) ایشان را همراهی می‌کردند. 

همچنین حجت الاسلام و المسلمین روح‌اللهی، قائم مقام بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسرا نیز در این بازدید و جلسات برگزار شده حضور داشتند و گزارش‌هایی از روند فعالیت‌ها و دغدغه‌های علمی و آموزشی بنیاد ارائه کردند.

 

 

حجت الاسلام عاشوری، معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان تهران که هم در نشست اصلی و هم در نشست‌های تخصصی با معاون آموزش حوزه اسرای تهران حضوری فعال داشتند، از فعالیت‌های مدیریت حوزه علمیه اسرا و معاونت آموزش این مرکز در این ده ماه و ساماندهی پرونده‌ها و نمرات و نظم پدید آمده تقدیر و تشکر کردند.

 

 

 

حجت الاسلام رحیمی صادق، مدیر حوزه‌های علمیه استان تهران، در بازدید از حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) هروی از علامه جوادی آملی به عنوان گنجی ارزشمند یاد کردند که وظیفه حوزه‌ها استخراج و بهره‌برداری از این گنج است. 

 

ایشان از مجموعه‌ی اسرا، به خصوص مرکز اسرای تهران خواستند جهت ترویج آثار و افکار ایشان بر فعالیت‌های پژوهشی بیفزایند و تلاش کنند از خیرین علاقه‌مند به آیت الله جوادی آملی نیز برای حمایت از طرح‌های پژوهشی استفاده نمایند.

حجت الاسلام رحیمی صادق افزودند: «اگر ترویج افکار و نشر آثار آیت الله جوادی آملی به صورت طرح‌های پژوهشی ارائه شوند، مرکز مدیریت حوزه‌های تهران از آن‌ها حمایت خواهند کرد.»

ایشان همچنین برای ادامه ساخت و ساز ساختمان اسرا در تهران وعده پیگیری و همکاری دادند.