13 10 2024 4847162 ID:
image
مجله همشهری آیه، شماره 3؛

فقیه عارف؛ روایت های ناب، خواندنی و کمتر شنیده شده از سبک زندگی علامه جوادی آملی

پایگاه اطلاع رسانی اسراء: مجله همشهری آیه، شماره3 (فقیه عارف) به معرفی ابعاد مختلف شخصیت عالم برجسته آیت الله العظمی جوادی آملی پرداخته است.

​​​​​​​پایگاه اطلاع رسانی اسراء: مجله همشهری آیه، شماره3 (فقیه عارف) به معرفی ابعاد مختلف شخصیت عالم برجسته آیت الله العظمی جوادی آملی پرداخته است.

​​​​​​​همشهری آيه در جدیدترین شماره خود به روایت های ناب، خواندنی و کمتر شنیده شده از سبک زندگی علامه عبدالله جوادی آملی پرداخته است.

در این شماره علاوه بر فعالیت های سیاسی و خاطرات حضرت استاد از دهه 40 تا به امروز، وقایع نگاری سفرهای دینی و سیاسی معظم له، گفتارهایی کمتر شنیده شده از سبک زندگی علمی آیت الله العظمی جوادی آملی به روایت فرزندان و شاگردان ایشان نیز آمده است.

 
​​​​​​​لازم به ذکر است، همشهری آیه در هر شماره از مجله خود به معرفی سبک زندگی یک عالم برجسته می پردازد و معتقد است هر کسی که دغدغه زندگی در جامعه ای دينی دارد و ميخواهد تاثير اعتقاداتش را در تمام اجزای زندگی فردی اش نيز ببيند، ماهنامه همشهری آيه يک فرصت مغتنم است. نشريه‌ای که در تلاش است تا چارچوب‏های نوعی از سبک زندگی پيدا کند که در آن دين حرف اول و آخر را می زند. سبک زندگی معرفی شده توسط همشهری آيه يک سبک زندگی متعالی برای جوان ايرانی امروز است.

 

برای تهیه و اطلاع بیشتر از این شماره از مجله، ایـــــنــجـــــــا را کلیک نمایید


دیدگاه شما درباره این مطلب
0 Comments