27 10 2021 278390 بطاقة تعريف:
image
آیت الله العظمی جوادی آملی:

ایام هفته وحدت باید فرصتی برای توجه ویژه به مسائل مهم جهان اسلام مانند مسئله یمن باشد

پایگاه اطلاع رسانی اسراء: ابراهیم الدیلمی، سفیر یمن در جمهوری اسلامی ایران با حضور در بیت حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی با معظم له دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اسراء: ابراهیم الدیلمی، سفیر یمن در جمهوری اسلامی ایران با حضور در بیت حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی با معظم له دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله العظمی جوادی آملی در این دیدار با اشاره به ایام هفته وحدت در بیاناتی اظهار داشتند: ایام هفته وحدت باید فرصتی برای توجه ویژه به مسائل مهم جهان اسلام مانند مسئله یمن باشد.

ایشان تاکید داشتند: این حرف جهانی اسلام است که در بیان امام صادق علیه السلام تجلی یافته که حضرت فرمود اگر کسی شاهد ظلم ظالم باشد و به مظلوم کمک نکند شریک ظالم است، لذا کمک نکردن به مردم مظلوم یمن در واقع همدستی با دشمنان و متجاوزان به یمن است.

معظم له خاطرنشان کردند: مجاهدت در راه حق توفیقی است که نصیب برادران مجاهد یمنی شده و همه وظیفه دارند در زمینه های مختلف از جمله مسائل آموزشی، علمی و خودکفایی به مجاهدان یمنی آموزش های لازم را بدهند.

ایشان در پایان اذعان داشتند: همه برادران و مجاهدان یمنی به صحیفه سجادیه توجه ویژه داشته باشند، این کتاب صرفا یک کتاب دعا نیست، این صحیفه سراسر درس عزت، استقامت و شرف است لذا با این کتاب ارزشمند بیش از گذشته مانوس باشید.

در ابتدای این دیدار سفیر یمن گزارش از وضعیت اسفبار مردم یمن در نتیجه حملات ائتلاف سعودی، محضر آیت الله العظمی جوادی آملی ارائه نمود.


دیدگاه شما درباره این مطلب
أضف تعليقات